söndag 20 mars 2011

En bra vecka

Det är ju synd att ha en blogg där ute i cyberrymden utan att skriva i den någon gång då och då. Tänkte jag därmed skulle ge bloggen ett ansiktslyft samt uppdatera den.

10 saker som har gjort den gångna veckan till en bra sådan:

1. Det har varit soligt nästan varje dag.
2. Vi har fått ett nytt uppdrag till cateringen.
3. Vi fick strålande recensioner på vårt senaste cateringevent.
4. Jag har gjort två nya inlägg till matbloggarna.
5. Vi var på Sergio Caputos konsert igårkväll. Super!
6. Jag har vaknat till fågelkvitter nästan varje morgon.
7. Jag var på jobbintervju och kände mig väldigt nöjd efteråt. Gav självsäkra svar även på en del oväntade frågor.
8. Jag behöver inte ha vantar längre när jag cyklar till Friskis.
9. Vi åt en smaskig söndagsbrunch imorse med pannkakor, färska jordgubbar och hemlagad äppelsylt.
10. Och ja just det... Jag fick jobbet!

3 kommentarer:

  1. Häääärligt! Stort Grattis. Hälsar Carin

    SvaraRadera
  2. Bravissima!!
    Che lavoro?
    (M)

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad du fått för jobb men antar att det är något du vill ha så: GRATTIS till jobbet och LYCKA TILL med det! När börjar du och hur går det med cateringen? /Lena

    SvaraRadera