måndag 28 mars 2011

Fototriss

Att fotografera blev så mycket roligare efter att vi köpte ny kamera. Jag är verkligen ingen expert men jag tycker det är roligt att leka med vinklar och ljus och kanske kan jag lära mig nya saker och bli bättre. Främst fotograferar jag ju mat till bloggen, men när jag surfar runt på andras bloggar blir jag även inspirerad till att fotografera andra saker i vardagen. För att utmana mig själv tänkte jag att jag skulle delta i Fototriss - en fotoutmaning. Här är mina bildbidrag i temat FÄRGSTARK.

Honungsfärgad kanellikör från Nederländerna

Makens regnbågsfärgade poesisamling

Min vackra duk från Ecuador

9 kommentarer:

  1. Fin triss! Likte poesisamlingen best!

    SvaraRadera
  2. Härligt färgsprakande hos dig! Gillar särskílt den där duken från Equador...! :-)

    SvaraRadera
  3. Tackar, ja duken är också min favorit, vågar nästan inte använda den.

    SvaraRadera
  4. Åh, en sån duk skulle man ha!
    Fi triss! =o)

    SvaraRadera
  5. Åhhh underbart vackert och....finstämt!!!

    SvaraRadera
  6. Härliga och ovanliga temabilder. Man blir ju lite nyfiken på den där liköran! Låter smarrigt...

    SvaraRadera
  7. Hehe, ja den är inte bara vacker i färgen, den är god också ;)

    SvaraRadera